A Tharanist a kezdetektől fogva webáruháza(ka)t üzemeltető kis- és nagykereskedelmi cégeknek lett kifejlesztve. Csapatunk az e-kereskedelemben szerzett több mint 14 éves tapasztalatát ültette át ebbe a rendszerbe. Ha szeretnéd, hogy a Te céged hatékonyan, papírmentesen, LEAN szemléletben és kevés munkaerővel működjön, akkor a Tharanis ERP a megfelelő választás! A rendszert bátran ajánljuk legalább napi 40 db rendeléssel rendelkező webáruházaknak és azoknak is, akik exponenciális növekedési szakaszban vannak. Csak egy példa: egyik partnerünknél jól szervezett raktárral 6 kolléga napi 1200 db csomagot tud kiszedni, számlázni, csomagolni és feladni!

Emellett rugalmas előfizetési rendszerünk miatt akár 1 hónapra is tudsz plusz előfizetést igényelni. Rugalmasan, ahogy az üzleti folyamataid igénylik!

Nő a hatékonyságod, gyorsabban tudod feldolgozni a rendeléseket, így elégedettek lesznek a vevőid, csökkenek a bérköltségeid. Ha több webáruházat is üzemeltetsz, akkor fogod igazán értékelni, hogy szinte mindent egy rendszerben tudsz kezelni, nem vesznek el az adatok, könnyű keresni és módosítani a rendeléseket és a termékadatbázist. Nyomon tudod követni a raktárkészletedet, beszerzéseidet, ügyfeleidnek adatait, partnereidet.

Eszközök beszerzés – Webmaxx: https://www.webmaxx.hu/  (Ők segítenek a beállításokban)

Igen. Ügyfeleink kedvence a raktár bemutatónk, ahol éles körülmények között látható, hogyan dolgozunk a Tharanis ERP-vel egy olyan raktárban, ahol évi 150 000 db rendelést csomagolnak be. Jelentkezés itt emailben: erik@tharanisugyvitel.hu

Tapasztalataink és az ügyfeleink forgalmi adatai alapján kevesebb létszámmal jóval több ügyfelet lehet kiszolgálni magasabb színvonalon.

Olyan webáruházaknak, vállalatoknak, cégeknek akik hatékonyabban, pontosabban és eredményesebben szeretnék üzemeltetni folyamataikat. Azok a cégek tudnak hatékonyan és jól dolgozni a rendszerrel, ahol a folyamatok átgondoltak és már gyakorlatban is működnek. Nagyrészt kereskedő vállalatok, webáruházak használják hatékonyan a rendszert, ahol akár napi több száz megrendelés, tranzakció történik.

Gyakorlatilag egy többéves PC is elegendő (pl. Core Duo, 4Gbyte RAM, külön HDD hely nem szükséges), mert csak egy internetes böngésző (pl. Google Chrome) kell és egy gyors internetkapcsolat. Szükséged lesz még A4-es nyomtatóra a számlákhoz, egy speciális etikettnyomtatóra (csomagcímkéző) a precíz és gyors címzéshez (pl. GODEX G széria).

Igen. 100+ cég bevezetését végeztük már el, így nagy és több éves tapasztalattal rendelkezünk. Gyors és hatékony bevezetést biztosítunk az induláshoz. Vedd igénybe az online 2, 4 vagy 8 órás bevezetés konzultáció csomagunkat. Segítünk a Tharanis ERP rendszer beállításában, tesztelésben és oktatásban is. Nem kell végig menned a tanulóidőszakon, mi segítünk a gyakori kérdéseket tisztázni és személyre szabott javaslatokat adunk a rendszer használatában, beállításokban.

Tharanis megrendelés és bevezetés folyamata lépésről-lépésre: 

  1. Tharanis megrendelése itt: https://tharanisugyvitel.hu/megrendeles/
  2. Belépési adatokat küldjük a kapott adatok alapján: Tharanis éles rendszer és Gyakorló rendszer a teszteléshez
  3. Bevezetés és oktatás konzultációval kapcsolatban felvesszük veled a kapcsolatot
    1. Oktató videókat küldünk a hozzátartozó egyedi kóddal
    2. Bevezetés leírás és check-listet és best-practicet küldünk, el tudd kezdeni a rendszerrel való ismerkedést és gyakorlást
    3. Kérdőívet küldünk – így megismerjük cégedet, ez alapján pedig tanácsot tudunk adni, hogy minden funkciót ki tudj használni a rendszerből
  4. A teljes rendszerdokumentációban tudsz olvasni minden funkcióról
  5. Az első tesztelések és gyakorlás után 1 órás konzultációkat tartunk online, ahol a felmerülő kérdéseket és folyamatokat megbeszéljük
  6. Konzultáció és a rendszer teljes megismerése után éles indulás
  7. További kérdések megbeszélése

Minden bevezetéshez oktató videós anyagot, részletes leírást és checklist-et biztosítunk. További részletek:

Rendszerünk folyamatosan fejlődik, mint ahogy az online kereskedelem is. Speciális igényeket is tudunk teljesíteni külön díjazás ellenében.

Igen. A Tharanisba belépve a Technikai > Rendszereszközök > Előfizetés menüpontban rugalmasan lehet előfizetni (pl. 1-3-6-12 hónapra), és itt lehet plusz előfizetőt is hozzáadni.

Igen, rendszerünk próbaverzióját a Demo oldalon igényelheted.

A Tharanis működéséhez élő internetkapcsolat szükséges, ezért ha megszakad az internetelérés, akkor a Tharanis kapcsolata is megszakad. Erre a legjobb megoldás, ha olyan hálózati routert választunk, ami képes 3G/4G USB modemet kezelni vagy DUAL WAN-os, így egy esetleges internethibánál a router automatikusan átáll egy feltöltőkártyás 3G/4G internetre vagy egy másik internetcsatlakozásra (pl. UPC + mikrohullám). Ajánlott routerek pl.: TP-Link TL-MR3420, ASUS RT-N66U, Synology RT2600ac (DUAL WAN)

Igen, van rá mód. A támogatott webáruházak listája:

  • 3dcart
  • Árukereső
  • Corin webshop
  • eMag Marketplace
  • EDI: Infinite DOCCA EDInet
  • Lealkudtuk.hu
  • Magento
  • Opencart (2.x 3.x)
  • Pepita.hu
  • PrestaShop
  • Shopify
  • Shoprenter
  • Shoptet
  • SkyMarket
  • StartÜzlet
  • Unas
  • WordPress Woocommerce

Fontos: a több céges mükődés esetén csak egy céggel kötünk szerződést, ezért értelemszerűen a számla is egy cég nevére fog szólni, így ezt utána egymás között kell a cégeknek számlázniuk. Viszont mivel a megvásárolt Tharanis ERP licensz nem adható el és nem ruházható át másra, így azt közvetlenül nem számlázhatod tovább, hanem csak mint pl. ügyviteli költség vagy más, ehhez hasonló címen tudod intézni. Felhasználói szinten beállítható, hogy melyik felhasználó, melyik céghez, milyen jogosultsággal férjen hozzá. Amihez egyáltalán nincs jogosultsága, az neki meg sem jelenik a cégek között, illetve a rendszerben.

A cégek közötti értékesítés könnyedén megoldható, import és export file-okkal, több partnerünk is napi szinten így használja.

Jelenleg több népszerű könyvviteli szoftverhez létezik adatexport. Ezek a következők:
SDSys
Infinite DOCCA EDInet
MUFIS
PTGSZLAH
NAV XML könyvelési feladáshoz
RLB60 könyvelőprogram
INFOTÉKA könyvelőprogram
WINLINE könyvelőprogram
NOVITAX könyvelőprogram
COMBOSOFT könyvelőprogram
Niara ELIT/SIGMA könyvelőprogram

Igen, kétféleképpen támogatja:
A.) Pénztárgép használata esetén: A rendszer ilyenkor „Technikai számlát” készít, mely egy belső bizonylat, amely nem kerül könyvelésre, csak a készletváltozás miatt kell. A vásárlás összegét pedig a pénztárgépbe kell beütni.
B.) Pénztárgép használata nélkül: Amennyiben céged nem kíván pénztárgépet vásárolni, akkor a pénztárgépet kiválthatja, hogy minden vevő számára számlát állít ki. Ilyenkor ezeket az adatokat PTGSZLAB nyomtatványon kell bejelenteni a NAV felé, havi rendszerességgel. (Bővebb információért kérdezd könyvelődet.)

Igen! A Tharanist korlátlan számú helyszínen és raktárban lehet használni. Egyetlen korlátozás az előfizetett userek száma. A raktári (bolti) készletminimumok beállításával nagyon könnyen tudjuk a bolti készletet feltölteni és a raktári közötti mozgatás is néhány kattintással megoldható.

Igen, virtuális raktárral ez könnyedén megoldható. Egyedi fejlesztéssel vagy saját beállítással is szerkeszthető. Több cég egymás között is tud raktárkészletet szinkronizálni, call back URL használattal is.

A Tharanis ERP bármely webáruház-motorral képes kommunikálni.

A Tharanis ERP XML struktúrában várja az adatokat a webáruházból. Ha rendelés érkezik a webáruházból, akkor automatikusan meg kell hívnia egy SOAP kapcsolaton keresztül a Tharanis ERP-t. Ilyenkor kerülnek át a rendelések a Tharanis ERP-be. A legtöbb tárhelyszolgáltatónál be lehet állítani egy CRON futtatást, így pl. 5 percenként automatikusan átadásra kerülnek a rendelések. De a Tharanisból is indítható manuális rendelésszinkroniázció.

A Tharanis ERP kapcsolat a következő webáruház-motorokkal már működik:

  • 3dcart
  • Árukereső
  • Corin webshop
  • eMag Marketplace
  • EDI: Infinite DOCCA EDInet
  • Lealkudtuk.hu
  • Magento
  • Opencart (2.x 3.x)
  • Pepita.hu
  • PrestaShop
  • Shopify
  • Shoprenter
  • Shoptet
  • SkyMarket
  • StartÜzlet
  • Unas
  • WordPress Woocommerce

Jelenleg a Shoprenter webáruház rendszerhez kétféle integrációt kínálunk:
Shoprenter Bronze és Silver csomagokhoz:
alap integráció (rendelésátvétel korlátozott futárszolgálatokkal, készlet- és árfrissítés)

Shoprenter Gold csomaghoz: API-n keresztüli teljes integráció (rendelésátvétel összes futárszolgálattal, előre fizetés, termékadatbázis a Tharanisból korlátlan számú webáruházba szinkronizálható, teljes személyre szabhatóság)

Korlátlan felhasználót lehet létrehozni a rendszerben, de egyszerre csak annyian tudnak belépni ahány user előfizetés van. Plusz előfizetést az „Előfizetés” menüpontban lehet megrendelni.

Igen, a Tharanis kezeli a lejárati időket / gyári számokat / csomagterméket (virtuális termékcsomag) is. Egyszerre egy típusú terméket kezel a rendszer. Fontos: LOT számot (gyártási szám) nem tudja kezelni a rendszer.

Igen, külön előfizethető egy B2B rendszer, amiben a Tharanisban megtalálható összes információ (árak, készlet, rendelések, régebbi számlák stb.) megjeleníthető a partnereknek, és rendelést lehet leadni. Egyszerű gyors webáruház viszonteladó, nagykereskedelmi partnerek részére. Részletes leírás itt
Demo változat elérhetősége.

  UNAS áruházból UNAS áruházba Tulajdonságok
Tharanis ERP
  • kategóriák
  • megrendelések
  • termékek
  • termékek változatok kezelésével
  • árak
  • megrendelés státuszok
  • raktárkészlet
  • rendelési státusz
  • termékek
  • adatátadás futárcégek felé
  • csomagolási összesítő
  • devizanemek kezelése
  • díjbekérő készíthető
  • fizetési felszólítás
  • kötegelt számlák és szállítólevelek kezelése
  • offline eladások kezelése
  • online, böngészőből használható
  • postázási etikett nyomtatás
  • raktárhelyek kezelése
  • realtime raktárkészlet szinkron
  • szállítólevél kezelése
  • távnyomtatás funkció
  • több webáruház kezelése
  • vonalkód alapú ellenőrzés

– Termékek szinkronizációja Webshippy felé, azaz, ha termék jön létre/módosul a rendszerben az átvezetésre kerül a Webshippy rendszerébe.
– Vevői megrendelések kiszállítási megbízásainak átadása a Webshippy felé, ezekhez csatoljuk a számla PDF-eket is.
– Egyéb, nem értékesítéshez kapcsolódó kiszállítások esetén „Kiszállítási előjegyzés” létrehozása a Webshippy rendszerébe.
– Beszállítások esetén „Beszállítási előjegyzés” létrehozása a Webshippy rendszerébe.
– Webshippy utánvét elszámolás feltöltésének és feldolgozásának lehetősége.

Elektronikus kiszedéshez a ZEBRA TC25-at ajánljuk. Beszerzésüket pedig a Webmaxx-tól javasoljuk.

Igen, a teljes működéshez rendszer dokumentáció letölthető a Tharanis ERP rendszerből, amit kulcsszó keresés alapján bármikor használni lehet és javasoljuk is felhasználónknak. Minden funkció és újdonság bekerül a letölthető rendszer dokumentációba, így ez folyamatosan frissítve van.

Igen, a rendszer elindítható, minden funkció használható és számlát is állíthatunk ki. Az 1 hónapos próbaidőszak alatt már élesben tudjuk használni a rendszert.

Igen, online Support működik a Tharanis ERPn belül, így le tudod követni kérdéseidet, igényeidet, észrevételeidet. A rendszeren belül kapod a válaszokat is.

Kétféle eszközt és kiegészítőt javaslunk a tűzőgép, hidraulikus belövőhöz:

  • Josef Kihlberg C.561 PN gép
  • Bostich C/32 (DS-3219-E) gép
  • Kapocs: Bostich 1301500Z

Igen! A kiszervezett logisztika a raktári működésedet oldja meg, de sok más megoldásra van szükséged, hogy átlásd céged működését. Beszerzés, tervezés, árazás, forgalmi adatok, pontos készletek, elemzések, automatizmusok, számlázás és még sorolhatnánk.

A Tharanis ERP jelenleg Webshippy és iLogistic integrációval rendelkezik és minden új nagyobb partner be fog kerülni a rendszerbe.

Igen! Gyártási receptúrákat tudunk létrehozni.

A rendszer 2 gyártási receptúra típust különböztet meg:
1. Összeszerelés/összecsomagolás: Abban az esetben használatos, ha több fajta vagy több darab termék felhasználásával egy termék keletkezik.
2. Szétszerelés/szétcsomagolás: Abban az esetben használatos, ha egy termék felhasználásával több vagy több darab termék keletkezik.