Bontour Hungary Kft.

www.vasbutor.hu

2021-ben kezdük el használni a Tharanist annak érdekében, hogy átláthatóbb legyen a raktárkészletünk. Egy webáruházból kettő, majd három lett így fontos volt számunkra, hogy egy helyen frissüljön minden lényeges információ, mint pl.: raktárkészlet.

Miért a Tharanis?

A Thanaris használatának kiismerése úgy gondolom nagyon egyszerű volt kezdetektől fogva. Csapatunk bővítésekor sem jelentett senkinek problémát az új ügyviteli rendszer használata. Nagyban megkönnyíti munkánkat, hogy csak egy felületen szükséges dolgoznunk. Raktárkészlet, számla és rendeléseket is egyben intézhető, így nem szükséges 3-4 alkalmazást megnyitnunk egyszerre és nem kell ugrálni ezek között. Sok időt és energiát megspórolva.

Amennyiben kérdésünk lenne, a support készségesen áll rendelkezésünkre és azonnal kapjuk a választ/megoldást. Magyarországon több ügyvitelt is néztünk, azonban annak érdekében, hogy több raktárt is tudjunk kezelni ez volt a legalkalmasabb rendszer.

Kinek ajánlod a rendszert?

Mindenkinek ajánljuk akik egy egyszerű kezelési felületet szeretnének, továbbá akik egy helyen szeretnének intézkedni és egy átlátható, pontos, gyorsan frissülő raktárkészletet szeretne.

Akinek webshopja van, és legalább napi 40-50 rendelése. De a legjobban szerintem napi 100 rendelés felett éri meg. Afelett kötelezővé tenném (:

Webáruházaink közül:

https://www.vasbutor.hu/

 

Zhu Changhui
Ügyvezető, tulajdonos
Li Lu Anikó
Bontour Hungary Kft.

Glóner Márk E.V.

bluedigital.hu, rexdigital.hu

Miért a Tharanis?
2011 óta foglalkozunk okostelefon kiegészítők internetes kereskedelmével. Először online piactereken, majd 2014-től kezdve saját webáruházakban is értékesítjük a termékeket. Sok termékünk van (több, mint 150 ezer cikkszám) Már első pillanattól UNAS rendszer használunk, ami egy nagyon jó döntésnek bizonyult és mindenkinek csak őket ajánlom. De azért volt velük egy kis probléma: az UNAS belső rendelésfeldolgozó rendszere annyira jó (a konkurensekre, mint shoprenter, vagy woocommerce köröket ver), hogy az ember azt gondolja, hogy nem is kell neki ERP rendszer, elég lesz az UNAS a számlázz.hu-val összekötve is. Ez napi max. 100 rendelésig talán még el is megy, de amikor a covid után azok kaptuk magunkat, hogy napi 300-400 rendelésünk van, elkezdett nagyon kellemetlen lenni, hogy milyen lassú az UNAS rendelésfeldolgozó admin felülete és, hogy 20-25 percig számláz a számlázz.hu api-n keresztül esténként, és akkor ott kell a kollégáknak ülni és várni, hogy elkészüljön. Valamint sok pontatlanság volt a rendelés feldolgozásunkban is, sokszor előfordult, hogy véletlenül egy később rendelt vevő kapta meg a terméket, és aki korábban rendelt, ő csak sokkal később jutott hozzá a termékéhez. Valamint több folyamat is kezdett átláthatatlan lenni. Pedig én törekedtem rá, hogy kiszervezzem a napi feladatokat, hogy ne dolgozzak napi 8-12 órát, de az ERP rendszer hiánya éreztem, hogy visszafogott. Többen is egymástól függetlenül a Thranist ajánlották. Azért körülnéztem a piacon elég tüzetesen, de Én is arra jutottam, hogy a Tharanis a legjobb döntés. Először sokalltam az árát, de aztán mikor megnéztem az alternatívákat, már nem is tűnt olyan drágának.

Tharanis bevezetés menetéről és tapasztalatokról
Nagyon féltem a bevezetéstől, elvégre ha bármi elcsúszik vagy nem működik, akkor nagy bajban leszünk, mert ekkora rendelés mennyiségnél egy apróbb hibát kijavítani a sok rendelésen hatalmas munka lenne. Amitől még nagyon féltem, az az, hogy a rendszer tényleg le tudja-e majd pontosan generálni a napi kimenő rendeléseket. De szerencsére teljesen alaptalannak bizonyultak a félelmek, minden a legnagyobb rendben ment. Azon pedig nagyon meglepődtem, hogy a kollégák milyen gyorsan megszokták a rendszert. Van benne egy-két furcsaság, ami nekünk nem volt elsőre logikus az UNAS után, de szerintem még így is jóval áttekinthetőbb, mint más rendszerek. Azt éreztem a bevezetés során, hogy végre egy rendszer, amit valóban internetes kereskedőknek fejlesztettek ki, és nem csak megpróbálnak egy teljesen más rendszert ráerőszakolni egy webshopra.

Miben segíti a munkádat?
Háát ezt felsorolni is hosszú (:
A beszerzőm munkáját kb. 40-50%-al csökkentette.
Nekem is spórol szerintem napi 1-2 órát és engedi, hogy szinte minden folyamatot kiszervezzek, mert jól lehet ellenőrizni. Így mostanában már nem szoktam olyan sokat dolgozni.
A csomagolóknak is heti soksok munkaórát spórol, de náluk az a fontosabb, hogy mióta a Tharanist használjuk, azóta ha ránézek a régi beragadt rendelésekre, alig találok olyat. Régebben több tucat volt mindig belőlük, most meg úgy kell vadászni egyet-egyet. Fontos ehhez hozzátennem, hogy be KELL kapcsolni a termék befoglalás funkciót, mi ezt nem tettük meg az elején és ez visszahúzta a pontosabb rendelésteljesítést. De tény az is, hogy a csomagolók mostanában sosem túlóráznak, sőt még hamarabb is kész vannak mindennel, néha nap végén már unatkoznak kicsit. Ez azért elég jó megerősítés, hogy hatékonyabb lett a logisztikánk.
Az ügyfélszolgálatnak is spórol időt, mert kevesebb a kérdés, hogy hol tart a rendelés, mert küldi az értesítőket a Tharanis automatikusan a vásárlóknak.

Kinek ajánlod a rendszert?
Akinek webshopja van, és legalább napi 40-50 rendelése. De a legjobban szerintem napi 100 rendelés felett éri meg. Afelett kötelezővé tenném (:

Webáruházaink:

bluedigital.hu, rexdigital.hu

https://www.bluedigital.hu

https://rexdigital.hu 

Glóner Márk
ügyvezető, tulajdonos
Glóner Márk E.V.

SNT Biztonsági Rendszerek Kft. 

webshop.biztonsagosotthon.hu , ipkaputelefon.hu, ipriaszto.hu

Miért a Tharanis?
2007 óta foglalkozunk kis és nagykereskedelemmel, amelyeket webshop(ok)on keresztül kezelünk. Minden partner ezeket a weboldalakat használja. A kezdetek kezdetekor nem tartottunk raktárkészletet, gyakorlatilag 48 órán belül kiszolgáltuk az ügyfeleket az importőri raktárból. Idővel nagyobb részt hasított ki a forgalomból a nagykereskedelmi tevékenység, illetve a pandémia is lassította a szállításokat, ezért elkerülhetetlen lett a saját raktárkészlet is. Több számlázó programot használtunk eddig , a legutolsóban már volt raktárkészlet kezelés is. A 2021-es év megmutatta, hogy az akkor használt programmal nagyon sok olyan probléma adódott, amihez keresni kellett a fejlesztőt (pl. NAV szinkron hetente megállt, szóltunk, újra ment). Persze csak akkor tudtuk ezt megtenni, ha elérhető volt az ügyfélszolgálat (többnyire nehézkesen). Az ígért fejlesztések sokszor a feledésbe merültek és valljuk be, nem szeretnénk a háttérprogramok „simogatásával” tölteni az értékes időt.

2021. október közepén elkezdtünk nézelődni, merre tovább. Komplex rendszert kerestünk, de nem igazán találtunk olyan ami ár/érték arányban megfelelt volna, illetve sok volt az ígéret, hogy bár most nem tudja ezt a funkciót, de majd fogja. Mindenképpen felhős megoldásban gondolkodtunk és elkezdtük végigvenni az UNAS-ban megtalálható integrációkat, így jött a Tharanis.

Regisztráltunk és 1-2 napon belül felhívtak és egy rendkívül kellemes beszélgetés után nekiestünk a tesztelésnek. Elég meggyőző volt, a próbaidőszak végét sem vártuk meg, előfizettünk.

Azért jött a fekete leves is – a mi hibánkból
Mivel szorított az idő az előző program liszenszének lejárta miatt, ezért elég sok mindent nem gondoltunk át. Persze ezeket kijavítottuk azóta, de aki belefog egy ilyen komplex rendszer bevezetésébe, az hagyjon időt a folyamatok át- és főleg újragondolására. Javaslom, mindenki egyeztessen a Tharanis csapatával, hogy jelenleg milyen folyamatok vannak a vállalkozásában, mert annál könnyebb és gyorsabb lesz átállni. Ha előtte jobban átgondoljuk a folyamatokat, spórolunk egy pár nap plusz munkát, de el kell mondani, hogy minden helyrehozható a rendszerben könnyen. És igen, el kell olvasni a részletes használati kézikönyvet 🙂

És jött a hatalmas idő és egyben pénzspórolás is
Megdöbbentünk, hogy az eddigi több órás bejövő számlarögzítések, futárszolgálati teljesítések milyen egyszerűek, pontosak, gyorsak. A számlázás nagyon sokféle módszerrel történhet, szinte teljesen a cégre szabva. A régi rendszerben sok kézi folyamat volt, így egy rendelés feldolgozása, kiszedése, csomagolása, címkézése a régi rendszerhez képest több perc(!) spórolás.

Support
Működik és rendkívül praktikus az elektronikus kapcsolattartás. Apró javítások (sorigazítás az ajánlatban), pár perc alatt megvolt. Ugyanitt a kérdésekre gyorsan jön válasz, megoldás, javaslat.

Exkluzív előny
Ügyvezetőként nem ülök még este az irodában számlákat rögzítve, 16:00-tól újra a családé a főszerep.

Webáruházaink:

https://webshop.biztonsagosotthon.hu
https://ipkaputelefon.hu
https://ipriaszto.hu

Sánta Krisztián
ügyvezető, tulajdonos
SNT Biztonsági Rendszerek Kft.

 

Nyuszishop.hu

A folyamatos növekedés éreztette velünk, hogy itt már nem lesz elég a cetlizés és az Excel táblázatok gyártása, ezért nagyon körbe néztem az ERP, illetve a raktárkezelő piacon. Hosszas válogatás után a Tharanisra esett a választás, ár és tudás arányban ez volt a legjobb választás, sőt, cégünk legjobb döntése volt eddig, ez beigazolódott már többször is.

A bevezetés nem volt gond, IT-s ként meg főleg, egy hétvége alatt összekötöttem mindent és hibátlanul működött is. Felmerültek kérdések, de a support készségesen segített, telefonon mindig elértem őket, a leveleimre 24 órán belül válaszoltak.

Szinte hihetetlen, hogy ugyanazzal a létszámmal, fele idő alatt, háromszor annyi csomagot tudunk összetenni, szinte 100% hibamentesen. Végre nincs rossz csomag, visszárú oda-vissza, plusz költségek, már itt megtérül a program ára. Nincs egész nap kapkodás, látjuk a nap végét, tudjuk milyen csomagok tudnak elmenni, milyen csomagok nem, van időnk a boltot is rendezni, eddig ezekre nem volt lehetőségünk.

Nagyon hamar megtanulta mindenki használni, gyerekjáték a csomagolás, számlázás, bevételezés.

Ajánlom minden olyan webshopnak, akik legalább 30 csomagnál többet készítenek el naponta, pont azon a ponton érdemes bevezetni, felkészülni a nagyobb mennyiségre. Ezt egy jó vezető érzi, hogy mikor van ennek ideje, hogy ne szakadjon rá az üzlet.

Levente
Webáruház tulajdonos


www.nyuszishop.hu

BabyLion.hu

Pár évvel ezelőtt volt szerencsém a Webshop logisztika Kft-nél dolgozni, ahol még kezdők szintjén, de megtapasztaltam mennyire jó és stabil ERP rendszer a Tharanis. Így nem volt kérdés, hogy a saját webáruházunkban melyik rendszert válasszuk.
Nagy szükségét éreztem, hogy minél előbb legyen bevezetve, hiszen nagyon sok hibalehetőséget kizár, gördülékenyebbé teszi a napi munkafolyamatokat.
Nálunk első körben az iroda kapta meg, aprólékosan hozzászoktatva mindenkit. Nagyon leegyszerűsíti a mindennapos feladatokat, nincs szükség külön számlázó programra, külön kezelni a futárszolgálatok programjait.
Ebből a rendszerből minden vezérelhető, minden maximálisan átlátható. Ha mégsem, a supportjukon azonnali választ kapunk! 🙂

Egyre jobban láttam, hogy szükség van rá a raktárban is, hogy a polcrendszerünket is kezelje, ezáltal a komissiózás is problémamentes lehessen. Legnagyobb örömömre itt van lehetőség tanácsadásra/bevezetésre, így pár óra alatt bevezették nekünk a raktárban is. Azóta a hibaszázalékunk nagyon alacsonyra redukálódott. Cégünknél minden ember szereti használni a rendszert, mert leegyszerűsíti a napi teendőket.

Ajánlom mindenkinek, aki szeretné, hogy a raktárkészlete tökéletesen átlátható legyen, aki szeretné, hogy egy programból minden vezérelhető legyen és akinek fontos, hogy az embereknek is kevesebb és egyszerűbb dolga legyen.”

Betti
Webáruház tulajdonos


https://babylion.hu

 

OfficeMarket.hu

A Penna-Office Kft. az OfficeMarket.hu irodaszer webáruházzal, 20000 feletti termék darabszámmal használja a Tharanis rendszerét lassan 5 éve. Előtte több, mint 5 rendszert is kipróbáltunk, de mindegyikből hiányzott egy-egy plusz olyan funkció, amire szükségünk lett volna.

Informatikusként megrögzötten automatizmus és rendszerfolyamat párti vagyok, ezért örülök, hogy szembe jött velem anno a Tharanis. A bevezetéskor óriási segítség volt a gyakorló adatbázisban való tesztelés, amelyet még mostanában is sokszor használunk új funkciók vagy egyéb új megoldások kapcsán. A mindennapokban nagyon megkönnyíti és talán az egyik kedvenc modulunk a futárszolgálati utalások feldolgozásának egyszerűsége. Illetve az, hogy a számlák után a futárszolgálati címkék automatikusan leképződnek. Ezekkel a megoldásokkal naponta több órát tudunk megspórolni. A rendszerben egyébként kifejezetten szimpatikus, hogy testre szabható és akár több webáruházat is tudunk a megfelelő jogosultsági beállításokkal kezelni.

Személy szerint hiszek abban, hogy ma már nem elég egy jól működő webáruház. Sőt! A háttérrendszerek integrációja, a rendszerszemlélet és a napi manuális munkafolyamatok redukálása az út a sikerhez. A mai felgyorsult Világban és kiélezett piaci versenyben véleményem szerint kevés csak tenni a dolgunkat, az igazi nagy tettekhez alaposan ki kell lépni a hétköznapi komfortzónánkból. Folyamatosan tesztelni kell, kontrollálni, majd minél gyorsabban dönteni. A Tharanis ezt biztosítja számunkra, ezáltal tudunk versenyképes és profi szolgáltatást nyújtani az irodaszer cégellátásban.

A rendszert nem ajánlom a konkurenseinknek, a többi webáruház tulajdonosnak igen. 🙂

Szűcs Márton
Ügyvezető

www.officemarket.hu

 

Autofelszerelesek.hu

Miért érezted szükségét a rendszer bevezetésének?
Régóta kerestem egy olyan ERP rendszert ami a Cégem munkáját tudja segíteni, előtte is ERP rendszert használtunk, de a folyamatok nagyon sok manuális munkát tartalmaztak és emiatt lassú volt a rendelések feldolgozása illetve az adatok frissítése/bevitele (árak, termékek, csomagtermékek) nagyon nehézkes volt. Kb. 1,5 évig nézegetettem rendszereket és egy sikertelen másik rendszer (több milliós beruházási költsége volt) bevezetéssel a hátunk mögött, javasolták hogy nézzek rá a Tharanis ERP-re. Jó döntésnek bizonyult, élő bemutatón a kérdéseimet megtudták válaszolni, és volt lehetőség a bevezetéshez támogatást is kérni.

Miért ezt a rendszert választottad?

  • A rendszer szinkronizál az Unas webshop motorral ami elvárás volt mert az már megvolt és nem is akartunk azon változtatni
  • Rögtön „kézre álltak” a funkciók
  • Nagyon sok folyamat automatikusan megy, nem kell külön emberi beavatkozás!
  • Elektronikus raktározási rendszer sokat gyorsít és ki tudjuk szűrni a hibás csomagolást
  • Elektronikus számlázás, gyakorlatilag papírmentes működést biztosít a rendszer
  • Futárszolgálat, NAV, stb. szolgáltatókkal szinkron tökéletesen működik. Kiemelendő hogy több futárszolgálattal dolgozunk futár címke nyomtatás megoldva egységes formátumban!
  • Partnerekkel jó kapcsolattartás e-mail/SMS sablonokkal
  • Viszonylag alacsony beruházási költség, a raktári folyamat elektronikus működéséhez kellet eszközökbe beruházni, illetve a támogatási szolgáltatás és a kollégák befektet munkája kellet

Mi a tapasztalatod a Tharanis bevezetés menetéről?
A döntés megszületésétől számítva, hogy ezt a rendszert választjuk kb. 2 hónap előkészítő munka és direkt gyengébb forgalmú hónapra időzítve zökkenőmentes volt az átállás. Nagy segítség volt a Tharanis támogatási szolgáltatása, segített átlátni a rendszert és mit hogyan akarunk a saját folyamatainkra szabni.  A kollégák betanítása gyors egyszerű volt, funkciók egyértelműek voltak, csak a jogosultsági rendszer beállításon kellet finomítani. A raktárban korábban nem volt polchely kialakítva ennek kialakítása nagy feladat volt, de megérte sokkal gyorsabban, pontosabban dolgoznak a kollégák

Mi az eddigi tapasztalatod a Tharanis napi működésével kapcsolatban?
Gyors és egyszerű működés Internet alapfeltétel annak biztosítása szükséges, különben meg áll az élet. A kollégák áldják a napot amikor átálltunk a régi rendszerről a Tharanisra, mert sokkal egyszerűbb. A feladatokat, amit eddig 6 ember végzett el 8 órában jelenleg 3-4 ember kényelmes munkatempóban simán elvégzi. Ügyfeleink elégedettebbek és érzik, hogy pontos gyors kiszolgálásban részesülnek, ami személyesre szabható a rendszerben. Leltár, szükséges beszerzések, készletek karbantartása gyors, szuper funkció az elfekvő készlet figyelés így optimalizálni lehet folyamatosan a készletet.

Miben segíti a munkádat a Tharanis Webshop ERP?

  • Mindenben, egyszerűbb lett az élet, kollégák és a vezetők sem idegesek
  • Átlátható, hogy áll a cég, milyen megoldandó feladatok vannak
  • Sok fejlesztési ötlet ad, hogy minél jobban és gyorsabban tudjunk dolgozni
  • Költségmegtakarítás a korábbi rendszerhez képest

 

Kinek ajánlod a Tharanis ERP rendszert?

Gyakorlatilag szerintem már 1-2 személyes Webshopnál is meg tudja termelni az árát, ha jól van beállítva a rendszer, akkor sok manuális munkát spórol meg, nyilván ki kell kalkulálni, hogy a beruházási költség belefér-e a cég életébe. És egészen a közepes méretű webshopokig, biztos hogy sok igényt ki tud elégíteni a rendszer.

Véleményem szerint a bevezetés előkészítése kulcsfontosságú és utána a rendszer karbantartása.

Egri Balázs
ETAB Kft. Ügyvezető

https://autofelszerelesek.hu