Árajánlatok

Kezeld és kövesd nyomon árajánlataidat a THARANIS-szal! A programrendszer árajánlat kezelő modulja kiválóan alkalmas árajánlataid egyszerű és gyors elkészítésére. Az árajánlatokhoz beállítható státuszok segítségével láthatod és nyomon követheted kiadott árajánlataid állapotát, elfogadott árajánlatából néhány kattintással megrendelést készíthetsz.

Bejövő megrendelések

Kezeld a különböző értékesítési csatornáidon beérkező megrendeléseket egy helyen! Online értékesítési csatornáiról (webáruházak, online plázák, THARANIS B2B) a THARANIS az általad beállított időközönként beolvassa az érkező megrendeléseket, így azok automatikusan a rendszerbe kerülnek. Offline csatornákon (email-ben vagy telefonon érkező, esetleg személyesen leadott megrendelések) szintén itt rögzíthetők. A megrendelésekből egy kattintással szállítólevelet és/vagy számlát készíthetsz akár tömegesen is.

Számlázás

A THARANIS beépített számlázó modullal rendelkezik, így nincs szükséged semmilyen számlázó program vagy online számlázó szolgáltatás igénybe vételére. Ennek köszönhetően a számlázás soha nem látott gyorsasággal és kényelemmel valósul meg, legyen szó megrendelések számlázásáról vagy fizikai üzletben történő értékesítésről. Az előleg és részszámlák készítése, azok későbbi beszámítása szintén itt történik, valamint itt van lehetőséged korábbi számla helyesbítésére/jóváírására és érvénytelenítésére is. A THARANIS papír alapú és elektronikus számlákat egyaránt képes kiállítani. Az elkészített számlák törvényi előírásoknak megfelelően természetesen azonnal továbbításra kerülnek a NAV Online számla rendszerébe.

Előleg/díjbekérők

Sok ERP rendszer által méltatlanul mellőzött, szerintünk fontos funkció. Főleg az offline értékesítési csatornákon beérkező, előre fizetést igénylő megrendelések kezelésében nyújt segítséget. E mellett az előre fizetésekre vonatkozó bonyolult törvényi szabályozásnak történő megfelelés gyakran rendkívül körülményes ezen funkció használata nélkül. A kifizetett előleg/díjbekérőkből néhány kattintással előleg számla készíthető, mely később a végszámlába beszámítható.

Területi képviselő kezelése

Értékesítési csapat esetén rögzíthetünk Területi képviselőt a rendszerben. Partnerhez tudjuk kapcsolni a területi képviselőt, így megrendelés, számla, vagy egyéb bizonylat esetén automatikusan össze lesznek párosítva. Forgalmi kimutatásokat és elemzéseket, jutalékot tudunk az adatok alapján számolni. A területi képviselő jogolstuságait is be tudjuk állítani, így csak a rá vonatkozó lehetőségeket látja Tharanis-on belül.

A B2B hozzáférés megadásával a területi képviselő bejelentkezhet a B2B rendszerbe és kiválaszthatja, hogy a vevők közül kinek a nevében ad le megrendelést.
Csak azon vevők közül választhat, ahová ő, mint területi képviselő korábban beállításra került. Az itt megadott területi képviselők bejövő megrendelésekhez, kimenő
számlákhoz és szállítólevelekhez adhatók meg, illetve mindhárom bizonylat kezelőablakában lehetőségünk van a bizonylatok területi képviselők szerinti szűrésére.

THARANIS B2B webáruház modul

Főként állandó vevőkkel rendelkező, jellemzően nagykereskedelmi tevékenységet (is) folytató vállalkozások számára hasznos. A B2B egy, közvetlenül a THARANIS adatbázisából dolgozó, értékesítési (leegyszerűsített webáruház) felület, amelyhez hozzáférést adhatsz állandó vásárlóidnak, akik ide bejelentkezve tájékozódhatnak a raktárkészletekről, árakról, illetve leadhatják megrendeléseiket. További lehetőségként láthatják korábbi vásárlásaikat, számláikat. Használatával nincs szükséged külön erre a célra fenntartott webáruházra, vagy webáruházadban viszonteladó ügyfeleid miatti plusz adminisztrációra. Leírás itt

Ár szabályok – Automata árazás

Lehetőségünk van a cikkek eladási árainak kiszámítására vonatkozó ár szabályok definiálására. Az itt definiált szabályokat a program folyamatosan figyeli és beszerzések készítésénél/módosításánál, valamint cikkek adatainak változásánál lehetőséget biztosít az eladási árak ezen ár szabályok alkalmazásával történő meghatározására.

EDI szolgáltató összekötése (Electronic Data Interchange)

  • Rendelések letöltése
  • Számlák feltöltése
  • Rendelések feltöltése
  • Szállítók letöltése-feltöltése

Kimenő megrendelések

Eszközölheted és nyomon követheted beszállítóid felé leadott megrendeléseidet. Hosszadalmas kiszámolni, hogy mikor mennyi rendelj? A THARANIS intelligens rendelési javaslat funkciója megteszi helyetted! Akár készlet információk alapján akár adott időszak fogyása alapján tervezel rendelni, a rendszer kiszámolja helyetted a szükséges mennyiségeket, már csak ellenőrizned és jóváhagynod kell.

Áru beérkezés

A beérkezett áru készletre vételét megvalósító modul. Ez történhet korábban leadott kimenő megrendelés(ek) alapján vagy attól függetlenül. A modul támogatást nyújt mobil eszközökről történő, akár offline használatra is, így a készletre vételezés akár olyan raktárban is elvégezhető, ahol nincs internet kapcsolat.

Szállítólevelek

Szállítólevelek kezelése és nyilvántartása. A kiállított szállítólevelekből néhány kattintással számla és/vagy gyűjtő számla készíthető, akár tömegesen is.

Egyéb raktári mozgások

A nem értékesítéshez vagy beszerzéshez kapcsolódó raktári mozgások kezelése. (Pl. selejtezés, áruminta kiadás, stb.) Itt kezelhetők továbbá a különböző raktárak közötti árumozgások is.

Szerviz

A szerviz tevékenységek pontos és áttekinthető nyilvántartására lesz segítségedre. Nyomon követheted a javítások állapotát, ennek megfelelően értesítést küldhetsz ügyfeleidnek.

Leltár

Tedd papírmentessé és hatékonnyá leltározási folyamatodat! A THARANIS leltár modulja ehhez maximálisan a segítségedre lesz!

Virtuális raktárak

Tartsd nyilván beszállítóid készleteit virtuális raktárakban! Ezen készleteket, mint rendelkezésre álló mennyiségeket tudjuk továbbítani webáruházaid felé.

Csomagolás ellenőrzés

A THARANIS csomagolás ellenőrzé funkciójának használata kizárja a hibás csomagolásokat, így végleg búcsút inthetsz a tévesen becsomagolt, „összecserélt” rendelések kiküldéséből fakadó problémáknak.

Futárszolgálati kiszállítás

Használatával továbbíthatjuk – ahol ez szükséges- a futárszolgálatok felé, azon csomagok adatait, amelyek aznap feladásra kerülnek. Ezen funkció állítja elő továbbá azon dokumentumot, melyet aláírva a futár igazolj(hat)a a csomagok átvételét. A megrendelők kiértesítése a csomagok futárnak történő átadásáról szintén itt érhető el.

Fulfillment – Kiszervezett logisztika integráció

Webshippy

iLogistic

Gyártási receptúrák

A rendszer 2 gyártási receptúra típust különböztet meg:
1. Összeszerelés/összecsomagolás: Abban az esetben használatos, ha több fajta vagy több darab termék felhasználásával egy termék keletkezik.
2. Szétszerelés/szétcsomagolás: Abban az esetben használatos, ha egy termék felhasználásával több vagy több darab termék keletkezik.

Házipénztár

Forint és valuta pénztárak kezelése. Pontos és naprakész pénztári nyilvántartás pénztárbizonylatok automatikus elkészítésével és a pénzkészletek pénztáranként történő kezelésével.

Ügyfél folyószámla

A pénzügyek fontosak! A modul segítségével pontosan nyomon követheted a vásárlóidnak kiállított és az általad befogadott számlák egyenlegeit. Listázhatod a kifizetett, fizetésre váró, vagy éppen késedelmes számlákat. Itt valósul meg a futárszolgálatoktól kapott utánvét elszámolások feldolgozása is. A beérkező elszámolásokat a program automatikusan feldolgozza, így napra kész információkat látsz a futárszolgálatokkal történő elszámolásról. Ez a modul lesz segítségedre az egyenlegközlő levelek, fizetési emlékeztetők és fizetési felszólítások küldésében is.

Banki modul

Beérkező utalások automatikus feldolgozása. Automatikus kiegyenlítés és/vagy előlegszámla generálása. Leírás link itt.

Bejövő számlák

Tartsd nyilván bejövő számláidat, így naprakész információkat kapsz vállalkozásod költségeiről. A számlák a folyószámlához kapcsolódnak, így látni fogod a kifizetett és/vagy fizetésre váró számláidat. A számlák költséghelyekhez történő kapcsolásával nyomon követheted vállalkozásod különböző területeihez vagy éppen egyes kollégáidhoz kapcsolódó költségeidet. Hosszadalmas a számlák begépelése és nagy a hibázási lehetőség? Megoldottuk! Belföldi vállalkozások által az adószámodra kiállított számlák néhány kattintással beemelhetők a rendszerbe az adóhivatal adatbázisából, akár tömegesen is.

Egyéb dokumentumok

Az elkallódott, elveszett dokumentumok ideje lejárt. Töltsd fel a megőrizni kívánt dokumentumaidat a THARANIS-ba és tárold azokat egy helyen, ahol kereshetők és kinyerhetők.

Panaszkezelés

Segítségével a panaszok kezelése, jegyzőkönyvek elkészítése egyszerűvé és követhetővé válik.

Könyvelés, pénzügyi nyilvántartás

A Cashbook szoftver segítségével olyan pénzügyi nyilvántartásod lehet, mely már a könyvelési adatokat is tartalmazza, hiszen könyvelőd azonnal lát minden számlát, dokumentumot és információt a vállalkozásodra vonatkozóan. Nincs szükség személyes találkozókra, telefonhívásokra, minden felhő alapon áll rendelkezésre.

Forgalmi kimutatások

Elengedhetetlen eszköz egy vezető részére. Kövesd nyomon forgalmadat a funkció segítségével az általad megadott formában és összesítéssel előállított adatok alapján. Az adatok letölthetők és/vagy grafikonok formájában megtekinthetők. A rendszeresen használt kimutatásaidat sablonként eltárolhatod, így azok később néhány kattintással előhívhatók.

Költség kimutatások

Iktatott számláid alapján képet kaphatsz vállalkozásod költségeiről akár területekre vagy kollégákra lebontva.

Forgalmi grafikonok

A rendszerben tárolt adatok alapján forgalmi grafikonokat tudsz készíteni a gyors döntéshozás érdekében. Menteni tudod a sablonokat, amiket megnyitáskor frissít a rendszer. A kedvenc grafikonokat minden felhasználó a nyitólapjára tudja menteni. Kövesd nyomon a forgalmat, nyereséget, TOP terméket és minden olyan fontos mutatót, amit napi szinten szeretnél látni. A rendszeresen használt grafikonokat sablonként eltárolhatod, így azok később néhány kattintással előhívhatók.

Felhasználói aktivitás

Kövesd nyomon beosztottaid munkáját akár összesített, akár analitikus adatok alapján.

Webáruházak, online plázák

Futárszolgálatok

Kiszervezett logisztika

Könyvelés és pénzügy

Speciális készlet kezelés

A THARANIS segítségedre lesz a szokásostól eltérő, speciális készlet kezelést igényló termékekkel történő munkában is, legyenek azok gyári szám vagy lejárati idő szerint nyilvántartott termékek. Lehetőséged van továbbá virtuális, azaz csomag termékek összeállítására is. A rendszerrel lehetőséget biztosít továbbá a törvényi előírásoknak megfelelő környezetvédelmi termékdíj kezelésre (CSk/KT) is.

CRM – Feladatok kezelése

Feladatkezelés és projektek vezetésére használható a belső CRM rendszer. Partnerhez köthető, kapcsolattartó adatokkal tölthető és bizonylatokhoz lehet párosítani a feladatokat. Időzített figyelmeztetések küldhetőek a rendszerből (E-mail, SMS és belső CRM értesítés). Használtával vállalaton belül tudunk feladatot kiadni és lekövetni.

Speciális készlet kezelés

A THARANIS segítségedre lesz a szokásostól eltérő, speciális készlet kezelést igényló termékekkel történő munkában is, legyenek azok gyári szám vagy lejárati idő szerint nyilvántartott termékek. Lehetőséged van továbbá virtuális, azaz csomag termékek összeállítására is. A rendszerrel lehetőséget biztosít továbbá a törvényi előírásoknak megfelelő környezetvédelmi termékdíj kezelésre (CSk/KT) is.

THARANIS B2B

Főként állandó vevőkkel rendelkező, jellemzően nagykereskedelmi tevékenységet (is) folytató vállalkozások számára hasznos. A B2B egy, közvetlenül a THARANIS adatbázisából dolgozó, értékesítési (leegyszerűsített webáruház) felület, amelyhez hozzáférést adhatsz állandó vásárlóidnak, akik ide bejelentkezve tájékozódhatnak a raktárkészletekről, árakról, illetve leadhatják megrendeléseiket. További lehetőségként láthatják korábbi vásárlásaikat, számláikat. Használatával nincs szükséged külön erre a célra fenntartott webáruházra, vagy webáruházadban viszonteladó ügyfeleid miatti plusz adminisztrációra. Leírás itt

THARANIS PDA

A THARANIS PDA modul + vonalkódok + PDA adatgyűjtők használata világbajnok ttiró! Tedd teljesen papírmentessé és elképesztően hatékonnyá betárolási, kigyűjtési és leltározási műveleteidet, csökkentsd az emberi hibákból adódó készlet eltéréseket az eddigiek töredékére! Használata lehetőséget biztosít továbbá raktáros kollégáid teljesítményének mérésére is. Teljes funkció leírás itt

THARANIS API

A THARANIS Webshop ERP telje körű API funkcióval rendelkezik, így lehetőség van az adatok kinyerésére, illetve beküldésére külső alkalmazásokból.

Callback URL-ek

A rendszerben minden művelethez (bizonylatok kiállítása, törlése, készletváltozások, pénzügyek, stb.) Callback URL rendelhető, melyet a program minden egyes alkalommal meghív. Ennek segítségével (és a THARANIS API használatával) a rendszer gyakorlatilag bármely külső alkalmazással esemény vezérelt módon összekapcsolható, azaz nincs szükség időközönként rendszeres adatlekérésekre, hiszen a Callback URL pontosan közli a küldő alkalmazással, hogy mi változott.

Tharanis ERP teljes funkciólista

Tekintsd meg és olvasd végig a teljes Tharanis webshop ERP funkciólistát. Az itt felsorolt menüpontokat és alpontokat találod meg a rendszerben. A Tharanison belül található Rendszerdokumentáció segít az indulásban, a napi szintű működésben, valamint az összes funkció használatához segítséget nyújt. Próbáld ki a Demo rendszert, és rendeld meg a Tharanist 1 hónapos ingyenes használattal.

Bejövő megrendelések

  • Bejövő megrendelések kezelése
  • Tartozások listázása
  • Analitikus adatok lekérése

Kimenő számlák

  • Kimenő számlák kezelése
  • Adott cikk értékesítési naplója
  • Környezetvédelmi termékdíj kimutatás
  • Analitikus adatok lekérése
  • Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás
  • NAV online adatszolgáltatás
  • Számla feladások és könyvelő programok
    • Cashbook
    • NAV XML könyvelési feladáshoz
    • RLB60 könyvelő program
    • INFOTÉKA könyvelő program
    • WINLINE könyvelő program
    • NOVITAX könyvelő program
    • COMBOSOFT könyvelő program
    • Niara ELIT/SIGMA könyvelő program

Előleg/díjbekérők

  • Előleg/díjbekérő kiállítás és levelek kezelése rendszeren belül

Kimenő megrendelések

  • Kimenő megrendelések kezelése
  • Tartozások listázása
  • Analitikus adatok lekérése

Beszerzések

  • Beszerzések kezelése
  • Analitikus adatok lekérése

Áruforgalom

  • Szállítólevelek
    • Szállítólevelek kezelése
    • Szállítólevél visszavétek
    • Analitikus adatok lekérése
  • Raktári mozgások
    • Raktári mozgások kezelése
    • Analitikus adatok lekérése
  • Expediálási műveletek
    • Csomagolásellenőrzés
    • Futárszolgálati kiszállítások előkészítése
  • Egyéb műveletek
    • Gyári szám lekérdezés
    • Gyári számok/lejárati idők utólagos megadása
    • Gyári szám korrektor
    • Lejárati idő korrektor
    • Szerviz
    • Leltár
  • Készlet listák
    • Raktári készletek
    • Raktári készletek a minimum és maximum készletekhez viszonyítva
    • Foglalt készletek
    • Elfekvő készletek
  • Egyéb listák
    • Raktári karton
    • Raktárforgalmi kimutatás
    • Bizományos fogyás

Pénzügy

  • Pénztár
    • Pénztárbizonylatok kezelése
    • Pénztárforgalmi kimutatás
  • Ügyfélfolyószámla
    • Ügyfél folyószámlájának lekérdezése, módosítása
    • Folyószámla lista
    • Korosított folyószámla lista
    • Kintlévőségek kezelése
    • Egyenlegközlő levelek küldése
  • Egyéb műveletek
    • Pénzügyi teljesítések felvitele

Iktatás

  • Iktatás
  • Bejövő számlák kezelése
  • Egyéb dokumentumok kezelése
    • Egyéb műveletek
  • Panaszkezelés

Vezető

  • Forgalom és költségek
    • Forgalmi kimutatások
    • Költségkimutatások
  • ÁFA
    • Időszaki fizetendő ÁFA-kimutatás
    • Időszaki levonható ÁFA-kimutatás
    • Időszaki összesített ÁFA-kimutatás
  • Egyéb
    • Pillanatkép (one page report)
    • Csomagolás ellenőrzési napló

Törzsek

  • Partnerek, vevőcsoportok
    • Partnerek kezelése
    • Vevőcsoportok kezelése
  • Cikkek, cikkcsoportok
    • Cikkek kezelése
    • Cikkcsoportok kezelése
    • Mennyiségi egységek kezelése
    • Kiszerelések kezelése
    • Gyártók kezelése
    • Garanciaidők kezelése
    • Polcpozíció sorrendek
  • Értékesítés
    • Akciók
    • Értékesítési szerződések
    • Területi képviselők
    • Webáruházak
    • Üzletágak
    • Rendelés, száll. lev, számla törlésének leggyakoribb okai
  • Áruforgalom
    • Raktárak
    • Szállítási módok
      • 24H
      • Azonnali kiszállítás
      • Csomagküldő.hu
      • DPD
      • Egyéb
      • Express One – TOF
      • Fáma Futár
      • Foxpost
      • Fürgefutár
      • GLS és GLS Pont
      • GLS Európa
      • HDT
      • Packeta
      • Pick-Pack Pont
      • Posta MPL
      • Sameday
      • Sprinter
      • Saját autós szállítás
      • Személyes átvétel
      • Webshippy
      • XLS
  • Pénzügy
    • Bankszámlák
    • Pénztárak
    • PayPal azonosítók
    • Fizetési módok

Technikai

  • Személyes beállítások
    • Jelszó megváltoztatása
    • Beállítások
    • Jegyzetek
  • Cégszintű beállítások
    • Működési beállítások
    • API (V3) beállítások
  • Rendszereszközök
    • Felhasználók kezelése
    • Cégek kezelése
    • Gyakorló frissítése
    • A rendszer teljes adatbázisának letöltése
    • Előfizetés
  • Dokumentumok
    • Rendszerdokumentáció
    • API dokumentáció
    • Videótár
    • Általános Szerződési Feltételek
    • Adatfeldolgozási szerződés
    • Nyilatkozat
    • NAV bejelentés
  • Egyéb
    • Névjegy
    • Kijelentkezés

 

Gyakran ismételt kérdések itt